שאלות נפוצות
כיף שבאתם. אני כאן בשבילכם! אפשר לשאול כל דבר שקשור למוצרים, להדפסות ולתהליך ההזמנה, אם משהו לא מופיע כאן או שאתם צריכים הכוונה אישית, מוזמנים לפנות אליי ואני אשמח לעזור
מה המשמעות של תו “מדברים ברצף” שקיבלת?
מה המשמעות של תו “מדברים ברצף” שקיבלת?
התו מעיד על כך שאני נגישה וזמינה ללקוחות גם בתקשורת רציפה שלא תמיד מסתמכת על שליחת הודעות קצרות ומופרדות. אפשר להתייעץ, לשאול שאלות, להסביר תהליך או בקשה ברצף ובנוחות, בלי לחץ ובלי חשש מ"עומס". המטרה שלי היא לתת לכם חוויה רגועה, קשובה ואישית – בקצב שמתאים לכם
מה קורה אם אני לא בטוחה מה מתאים אצלי בבית?
מה קורה אם אני לא בטוחה מה מתאים אצלי בבית?
אפשר לשלוח תמונה של החלל, צבעים שיש בבית או השראה שמצאתם, ואני אכוון מה מתוך המוצרים יתאים. זה חלק מהאהבה שלי לעיצוב, להתאים מוצר שירגיש נכון אצלכם
איך מטפלים במתקני ייחורים שלי?
איך מטפלים במתקני ייחורים שלי?
מתקני הייחורים קלים לתחזוקה וניתן לנגב אותן עם מטלית לחה לפי הצורך. כדי להבטיח את אורך החיים של המוצר שלך, חשוב להימנע מלהציב אותו בשמש ישירה, שכן PLA רגיש לחום גבוה. את המבחנות ניתן לנקות במדיח הכלים (כמובן ללא החלק המודפס)
האם אפשר להזמין מוצר בהתאמה אישית?
האם אפשר להזמין מוצר בהתאמה אישית?
כן! ברור! אפשר לבחור צבעים, מידות ומיתוג לעסקים. מוזמנים לדבר איתי ולבדוק אפשרויות
אני מנהלת רווחה. האם אפשר לקבל הצעת מחיר לכמות גדולה?
אני מנהלת רווחה. האם אפשר לקבל הצעת מחיר לכמות גדולה?
בהחלט. אני עובדת הרבה עם חברות ואירועים ומציעה התאמות מיוחדות וצבעים ממותגים
למה יש הבדלים קלים בין מוצרים?
למה יש הבדלים קלים בין מוצרים?
בגלל שהתהליך ידני ומדויק, כל מוצר יוצא עם טביעת אצבע קטנה משלו וזה חלק מהיופי



